• Banner nantu à u pruduttu

Pizza à Piattu Vegetarianu

Mètudu:

 1. In una piccula ciotola, aghjunghjite l'acqua calda è u levitu seccu attivu è agite per combine. Lascialu pusà 10 minuti mentre u levitu si scioglie.

 2. Una volta sciolta, in una grande tazzina unisci a farina, u sale, u zuccheru, l'oliu è u lievitu scioltu è l'acqua. Imbulighjate bè cù una forchetta per creà una pasta appiccicosa.

 3. Pone a pasta in un tazzu pulitu. Durante a prossima ora, eseguite 4 insiemi di stretch è pieghe, un inseme ogni 15 minuti. Un allungamentu è a piega hè quandu pigliate un latu di a palla di pasta è l'allungate è a pieghjate nantu à sè. Per ogni inseme, allungate a pasta è piegatela più di 4 volte, girendu a ciotola un quartu di volta ogni volta. Aduprate e mani bagnate quandu eseguite e piega chì ferma a pasta chì si appiccica à e dite. Dopu chì e pieghje sò tutte cumplette, copre a ciotola cun un piattu è mettela in u frigorifero per almenu 5 ore, o per a notte.

Tuttu_Pizza_quadrata_LR_300x300
pizza_fold_elien_lewis_low_res_large

Preparazione di Pizza

1. Risciacquate una padella di 30cm cù 1 ½ cucchiai di oliu d'oliva.

2. Pigliate a pasta da u frigorifero è mettila in a padella. Scuzzulate a cima di a pasta cun un'altra cucchiaia d'oliu d'aliva. Aduprate e dite per pressà a pasta in a padella in modu chì copre tutta a superficie inferiore. Assicuratevi chì tutta a pasta sia cuperta d'oliu d'aliva. Se a pasta continua à saltà mentre a premete, lasciate riposà à temperatura ambiente per 10 minuti prima di pruvà torna. Avà lasciate a prova di pasta per 45 minuti in un spaziu caldu.

Pizza_Dough_low_res_large

3. Mentre a pasta hè una prova, frantumate o tagliate tuttu u porru finamente, in particulare u porru più duru. Scaldate una padella o una padella à focu mediu è aghjunghjite 1-2 cucchiai d'oliu d'oliva. Aghjunghjite i porri triturati è ½ cucchiaina di sale. Saltate i porri per 10 minuti, remichendu regolarmente mentre i porri si ammorbidiscenu. A metà di u tempu di coccia di u porru aghjunghjite l'agliu schiacciatu, u timu frescu è a cucchiaia di suchju di limonu. Condimentate cù pepe è sale in più se necessariu è à gustu.

4. Triturate i cavoletti di Bruxelles in strisce è tagliate à pocu pressu i pumati secchi à u sole. Mettite i cavoletti di Bruxelles cun ½ cucchiaia d'oliu d'oliva, a scorza di limonu è ½ cucchiaia di sale. Mettiteli da cantu.

5. Una volta chì a pasta hà finitu a prova, scaldate u fornu à 220 ° C (200 ° C fan-bake). Spruciate ½ tazza di furmagliu mozzarella rossu nantu à a pasta. Aghjunghje nantu à i porri è stenderli uniformemente. Dispone i cavoletti di Bruxelles è i pumati secchi à u sole sopra à i porri. Aghjustate cù u restu ½ tazza di furmagliu di mozzarella è u parmigianu.

6. Fate a pizza in u fornu nantu à un rack inferiore, per circa 16-18 minuti finu à chì a cima sia dorata è u fondu sia cottu è croccante. Una volta chì a pizza hè cacciata da u fornu, currite subitu un cultellu longu u bordu di a padella per impedisce chì u furmagliu si appicchi à i lati. Allora pudete alzà a parte inferiore di a pizza cù una spatula per verificà chì u fondu sia d'oru.

7. Cundite a pizza calda cun timu frescu in più, tagliate è serve mentre calda.


Tempu di posta: Jul-13-2020