• Banner nantu à u pruduttu

Chì sò i Forni Olandesi?

I forni olandesi sò vasi di cottura cilindrici, di pesu calibru, cù coperchi stretti chì ponu esse aduprati sia nantu à una piazzetta sia in fornu. A custruzzione in metallo pesante o in ceramica furnisce un calore radiante costante, uniforme è multidirezionale à l'alimentu chì si cucina in l'internu. Cù una vasta gamma di usi, i forni olandesi sò veramente un pezzu universale di stuvigli di cucina.
In u mondu
I forni olandesi, cume sò chjamati oghje in i Stati Uniti, sò stati aduprati dapoi centinaie d'anni, in parechje culture sfarente, è sottu parechji nomi. Stu pezzu più elementariu di stuviglii di cucina hè statu uriginale cuncepitu cù i pedi per pusà sopra e cenere calde in un caminu di legnu o di carbone. I coperchi di i forni Olandesi eranu à tempu leggermente concavi in ​​modo chì i carboni caldi pudessinu esse posti sopra per furnisce calore da sopra è da sottu. In Francia, sti pote multi-usu sò cunnisciuti cum'è cocottes, è in Brittan, sò cunnisciuti solu cum'è casserole.
Usi
I forni Olandesi Moderni ponu esse aduprati nantu à una stufa simile à una macagna o in u fornu cum'è un piattu da fornu. U metalu di calibru pesante o a ceramica pò sopportà una vasta gamma di temperature è di metudi di cucina. Quasi ogni travagliu di cucina pò esse realizatu in un fornu olandese.

Zuppe è stufati: i forni olandesi sò perfetti per zuppe è stufati per via di a so dimensione, forma è custruzzione spessa. U metalu pesante o a ceramica cunduce bè u calore è pò mantene l'alimentu caldu per longu periodi di tempu. Questu hè utile per sopopi, stufati o fagioli à focu longu.
Arrostitura: Quandu sò posti in un fornu, i forni Olandesi cunducenu u calore è u trasferenu in l'alimentu internu da tutte e direzzioni. A capacità di i stuviglii di mantene stu calore significa chì hè necessariu menu energia per metudi di cucina lunghi è lenti. U tappu à prova di fornu aiuta à mantene l'umidità è impedisce l'asciugatura durante i longhi tempi di cucina. Questu rende i forni Olandesi perfetti per arrustisce carni o verdure lente.
Frittura: A capacità di cunduce u calore hè di novu a stella quandu si tratta di aduprà un fornu olandese per frighje. I forni olandesi riscaldanu l'oliu uniformemente, permettendu à u culinellu di cuntrullà da vicinu a temperatura di l'oliu frittu. Ci sò alcuni forni olandesi smaltati ùn devenu micca esse aduprati cù e alte temperature aduprate in frittura prufonda, allora assicuratevi di verificà cù u fabbricante.

Pane: I forni Olandesi sò ancu stati aduprati da tantu tempu per fà u pane è altri prudutti da fornu. U calore radiante agisce simile à un focu di petra di un fornu à pane o à pizza. Inoltre, u coperchio tene in umidità è vapore, chì crea una crosta desiderabilmente croccante.
Casseroles: L'abilità di un fornu Olandese per esse trasferitu da una stufa à l'internu di un fornu li face l'uttellu perfettu per casseroles. E carni o aromatiche ponu esse saltate in u fornu Olandese mentre sò nantu à a stufa, è dopu a casserola pò esse assemblata è cotta in u listessu pote.

Varietà
I forni Olandesi Moderni ponu esse divisi in duie categurie di basa: ghisa nuda o smaltata. Ognunu hà u so propiu inseme di vantaghji, svantaghji, è megliu usi.

Ghisa nuda: A ghisa hè un cunduttore eccellente di calore è hè u materiale di cucina preferitu per parechji chef. U metalu pò sopportà temperature estremamente alte senza degradazione, rendendulu utile per una varietà più larga di applicazioni. Cum'è cù tutti i stuvigli di cucina in ghisa, una pulizia è una cura particulari devenu esse pigliate per priservà l'integrità di u ferru. Se si cura bè, un bonu fornu olandese di ghisa pò durà generazioni. I forni Olandesi in ghisa sò cumunimenti usati per campeghju postu chì ponu esse posti direttamente sopra una fiamma aperta.
Smaltatu: i forni olandesi smaltati ponu avè un core in ceramica o metallu. Cum'è a ghisa, a ceramica cunduce u calore assai bè è hè dunque spessu usata per fà forni olandesi. I forni olandesi smaltati ùn necessitanu micca tecniche di pulizia speciali, ciò chì li rende perfetti per quelli chì cercanu comodità. Ancu se l'esmalte hè assai resistente.

7HWIZA


Tempu di posta: Jul-13-2020