• Banner nantu à u pruduttu

b24722bd7d8daaa2f02c4ca38ed95c82_original1

Cosa hè u Condimenti in Ghisa?

A Condimentazione hè un stratu di grassu o oliu induritu (polimerizatu) chì hè cottu nantu à a superficia di a vostra ghisa per prutegelu è assicurà una prestazione di cucina antiaderente. Semplice cusì!

A staghjunazione hè naturale, sicura è cumpletamente rinnuvabile. U vostru cundimentu vene è vene cun usu regulare ma generalmente si accumulerà cù u tempu, quandu serà mantenutu currettamente.

Se perde un pocu di cundimentu mentre cucina o pulisce, ùn v'inchietate, a vostra padella hè bella. Pudete rinnuvà rapidamente è faciule u vostru cundimentu cun un pocu oliu di cucina è un fornu.

 

Cumu staghjunà u vostru Skillet di Ghisa

Istruzzioni di Stagione di Manutenzione:

U cundimentu di manutenzione deve esse fattu regolarmente dopu avè cucinatu è pulitu. Ùn avete bisognu di fà lu ogni volta, ma hè megliu pratica è particularmente impurtante dopu avè cucinatu cù ingredienti cum'è pumati, agrumi o vinu è ancu carni cum'è pancetta, bistecca o pollu, chì sò acide è elimineranu una parte di u vostru cundimentu.

Passu 1.  Priscaldate a vostra padella o stuviglii di ferru fundutu nantu à u focu di stufa (o altra fonte di calore cum'è una griglia o focu ardente) à focu pianu per 5-10 minuti.

Passu 2.  Asciugate un finu lucente d'oliu nantu à a superficie di cottura è scaldate per altri 5-10 minuti, o finu à chì l'oliu pare seccu. Questu aiuterà à mantene una superficia di cottura staghjunata, antiaderente è à prutege a padella durante u storicu.

 

Istruzzioni di Condimentu Pienu:

Se ordinate una padella staghjunata da noi, questu hè u prucessu esattu chì usamu. Stagionemu ogni pezzu à a manu cù 2 strati sottili d'oliu. Ricumandemu d'utilizà un oliu cù un puntu di fumu elevatu cum'è canola, uva d'uva o di girasole, è seguità questi passi:

Passu 1.  Preheat u fornu à 225 ° F. Lavate è asciugate cumpletamente a vostra padella.

Passu 2.  Mette a vostra padella in u fornu preriscaldatu per 10 minuti, poi rimuova cù cura cù a prutezzione di e mani adatta.

Passu 3.  Cù un pannu o un asciugamanu di carta, sparghjite un mantellu finu di oliu in tutta a padella: dentru, fora, manicu, ecc., Dopu asciugate tuttu l'eccessu. Solu un ligeru lucente deve stà.

Passu 4.  Rimetti a to padella in u fornu, à capu in ghjò. Aumenta a temperatura à 475 ° F per 1 ora.

Step 5.  Spegni u fornu è lasciate raffreddà a vostra padella prima di rimuoverla.

Passu 6.  Ripetite queste tappe per aghjunghje strati addiziunali di cundimentu. Ricumandemu 2-3 strati di cundimentu.


Tempu di posta: Apr-10-2020