• بنر درباره محصول

پیتزا تابه ای گیاهخواری

روش:

 1. در یک کاسه کوچک ، آب گرم و مخمر خشک شده فعال را اضافه کرده و هم بزنید تا مخلوط شود. بگذارید 10 دقیقه بماند تا مایه حل شود.

 2. پس از حل شدن ، در یک کاسه بزرگ آرد ، نمک ، شکر ، روغن و مخمر حل شده و آب را ترکیب کنید. آن را با چنگال به خوبی مخلوط کنید تا خمیر چسبنده ای ایجاد شود.

 3. خمیر را در یک کاسه تمیز قرار دهید. در طی ساعت بعد ، 4 ست کشش و چین بزنید ، هر 15 دقیقه یک ست. کشش و تا خوردن زمانی است که یک طرف گلوله خمیر را بگیرید و آن را کشیده و روی خود جمع کنید. برای هر ست ، خمیر را کشیده و 4 بار روی آن جمع کنید و هر بار یک چهارم دور کاسه را بچرخانید. هنگام انجام چین خوردن از دست های خیس استفاده کنید زیرا این کار باعث می شود خمیر به انگشتان شما نچسبد. بعد از تمام شدن چین ها ، کاسه را با بشقاب بپوشانید و حداقل 5 ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید.

مربع_پیتزا_ کامل_ LR_300x300
پیتزا_بلند_لیین_لویز_بزرگ_بزرگ است

تهیه پیتزا

1. یک تابه 30 سانتی متری را با 1 ½ قاشق غذاخوری روغن زیتون بپاشید.

2. خمیر را از یخچال برداشته و در ظرف را بریزید. بالای خمیر را با یک قاشق غذاخوری دیگر روغن زیتون بپاشید. با استفاده از انگشتان خود خمیر را درون ماهیتابه فشار دهید تا تمام سطح زیرین آن را بپوشاند. اطمینان حاصل کنید که کل خمیر با روغن زیتون پوشانده شده است. اگر در حالی که آن را فشار می دهید ، خمیر به عقب برگردد ، بگذارید 10 دقیقه قبل از امتحان مجدد در دمای اتاق بماند. حالا بگذارید خمیر به مدت 45 دقیقه در فضای گرم ثابت شود.

پیتزا_خمیر_آهن_بزرگ

3. در حالی که خمیر در حال ضد عفونی شدن است ، تره فرنگی را به خصوص سبزیجات تره سفت تر ، ریز خرد یا خرد کنید. ماهیتابه یا ماهی تابه را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و 1-2 قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن اضافه کنید. تره فرنگی خرد شده و ½ قاشق چای خوری نمک را اضافه کنید. تره فرنگی را به مدت 10 دقیقه تفت دهید و همزمان با نرم شدن تره مرتب هم بزنید. در نیمه راه زمان پخت تره فرنگی ، سیر خرد شده ، آویشن تازه و یک قاشق غذاخوری آب لیمو را اضافه کنید. در صورت نیاز فلفل و نمک اضافی را مزه دار کنید و مزه دار کنید.

4. جوانه های بروکسل را به صورت نواری خرد کرده و گوجه فرنگی های خشک شده را تقریبا خرد کنید. جوانه های بروکسل را با ½ قاشق غذاخوری روغن زیتون ، پوست لیمو و p قاشق چای خوری نمک بریزید. آنها را کنار بگذارید.

5. پس از اتمام تست خمیر ، فر را با دمای 220 درجه سانتیگراد (200 درجه سانتیگراد) بپزید. ½ فنجان پنیر موزارلا رنده شده را روی خمیر بپاشید. تره فرنگی را اضافه کرده و به طور یکنواخت پهن کنید. جوانه های بروکسل و گوجه فرنگی های خشک شده را روی بالای تره فرنگی مرتب کنید. روی آن را با ½ فنجان پنیر موزارلا و پنیر پارمزان پر کنید.

6. پیتزا را در فر روی یک رک پایین بپزید ، حدود 16-18 دقیقه بپزید تا قسمت بالای آن طلایی شود و پایین آن پخته و ترد شود. هنگامی که پیتزا از فر خارج شد ، بلافاصله یک چاقو را در امتداد لبه ماهیتابه قرار دهید تا پنیر چسبیده به کناره ها متوقف شود. سپس می توانید زیر کف پیتزا را با کفگیر بلند کنید تا طلایی بودن کف آن را بررسی کنید.

7. پیتزای گرم را با آویشن تازه تازه بریزید ، آن را برش بزنید و در حالی که گرم است سرو کنید.


زمان ارسال: 13-20 ژوئیه