• بنر درباره محصول

فرهای هلندی چیست؟

اجاق های هلندی قابلمه های پخت و پز استوانه ای و سنگین با درپوش های محکم هستند که می توان از آنها در بالای صفحه یا در اجاق گاز استفاده کرد. ساختار فلزی سنگین یا سرامیک گرمای تابشی ثابت ، یکنواخت و چند جهته را برای غذای پخته شده در داخل فراهم می کند. اجاق های هلندی با طیف گسترده ای از کاربردها ، در واقع یک قطعه وسایل آشپزی همه منظوره هستند.
سراسر دنیا
فرهای هلندی ، همانطور که امروزه در ایالات متحده خوانده می شود ، صدها سال است که در بسیاری از فرهنگهای مختلف و با نامهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این اساسی ترین قطعه ظروف در ابتدا با پایه هایی طراحی شده بود که در بالای خاکستر گرم در یک شومینه سوزانده شده با چوب یا ذغال سنگ قرار می گرفت. درب کوره های هلندی در یک زمان کمی مقعر بود به طوری که می توان ذغال داغ را در بالا قرار داد تا گرما را از بالا و همچنین پایین تأمین کند. در فرانسه ، این قابلمه های چند منظوره به نام کوکت شناخته می شوند و در بریتان به سادگی به عنوان مخزن شناخته می شوند.
موارد استفاده:
اجاق های مدرن هلندی را می توان در یک اجاق گاز مشابه با قابلمه یا در اجاق مانند یک ظرف پخت استفاده کرد. فلز یا سرامیک گیج سنگین می تواند طیف گسترده ای از دما و روش های پخت را تحمل کند. تقریباً هر وظیفه پخت و پز را می توان در فر هلندی انجام داد.

سوپ و آش: اجاق های هلندی به دلیل اندازه ، شکل و ساختار ضخیم مناسب سوپ و خورش ها هستند. فلز سنگین یا سرامیک گرما را به خوبی هدایت می کند و می تواند غذا را برای مدت طولانی گرم نگه دارد. این برای سوپ ها ، خورش ها یا حبوبات که به مدت طولانی پخته می شوند مفید است.
بو دادن: وقتی اجاق های هلندی درون اجاق قرار می گیرند ، گرما را هدایت می کنند و آن را از هر طرف به غذای داخل منتقل می کنند. توانایی ظروف آشپزی در نگه داشتن این گرما به معنای آن است که برای روشهای پخت طولانی و آهسته انرژی کمتری لازم است. درپوش ضد فر به حفظ رطوبت کمک می کند و از خشک شدن آن در مدت زمان طولانی پخت جلوگیری می کند. این کار اجاق های هلندی را برای تفت دادن آهسته گوشت ها یا سبزیجات مناسب می کند.
سرخ کردن: در هنگام استفاده از اجاق گاز هلندی برای سرخ کردن ، توانایی هدایت گرما دوباره ستاره است. کوره های هلندی روغن را به طور مساوی گرم می کنند ، به آشپز اجازه می دهد تا دمای روغن سرخ را از نزدیک کنترل کند. برخی از اجاق های هلندی مینا کاری وجود دارد که نباید با درجه حرارت بالا که در سرخ کردن عمیق استفاده می شود ، استفاده شود ، بنابراین حتما با سازنده این امر را بررسی کنید.

نان: از فرهای هلندی مدت هاست که برای پخت نان و سایر کالاهای پخته شده استفاده می شود. گرمای تابشی مانند یک کوره سنگی اجاق گاز نان یا پیتزا عمل می کند. علاوه بر این ، درب رطوبت و بخار را نگه می دارد ، که پوسته ای ترد و مطلوب ایجاد می کند.
کاسرول: قابلیت انتقال اجاق گاز هلندی از یک اجاق گاز به داخل اجاق گاز ، آنها را به ابزاری مناسب برای مخازن تبدیل کرده است. گوشت ها یا مواد معطر را می توانید در اجاق گاز هلندی بپزید و روی اجاق گاز بخورید و سپس قابلمه را می توانید در همان قابلمه مونتاژ و پخته کنید.

انواع
مدرن هلندی را می توان به دو دسته اساسی تقسیم کرد: چدن لخت یا مینا. هر کدام مزایا ، معایب و بهترین کاربردهای خاص خود را دارند.

چدن برهنه: چدن رسانای عالی گرما است و برای بسیاری از سرآشپزها ماده اصلی آشپزی است. این فلز می تواند در برابر درجه حرارت بسیار بالا بدون تخریب مقاومت کند ، و آن را برای کاربردهای متنوع مفید تر می کند. همانند سایر ظروف چدنی ، باید تمیز و مراقبت ویژه ای برای حفظ یکپارچگی آهن صورت گیرد. در صورت مراقبت صحیح ، یک اجاق گاز خوب هلندی چدنی می تواند نسل های دوام داشته باشد. فرهای هلندی چدنی معمولاً برای کمپینگ استفاده می شوند زیرا می توان آنها را مستقیماً روی شعله باز قرار داد.
میناکاری شده: اجاق های هلندی مینا کاری شده می توانند دارای یک هسته سرامیکی یا فلزی باشند. مانند چدن ، سرامیک گرما را به خوبی هدایت می کند و بنابراین اغلب برای ساخت اجاق های هلندی استفاده می شود. کوره های هلندی مینا کاری شده به روشهای تمیزکاری خاصی احتیاج ندارند ، که این کار آنها را برای افرادی که بدنبال راحتی هستند مناسب می کند. اگرچه مینای دندان بسیار با دوام است.

7HWIZA


زمان ارسال: 13-20 ژوئیه