• بنر درباره محصول

b24722bd7d8daaa2f02c4ca38ed95c82_original1

چاشنی چدن چیست؟

ادویه به لایه ای از چربی یا روغن سفت شده (پلیمریزه) گفته می شود که روی سطح چدن شما پخته می شود تا از آن محافظت کرده و از عملکرد نچسب پخت و پز اطمینان حاصل کند. به همین سادگی!

چاشنی طبیعی ، ایمن و کاملاً تجدید پذیر است. چاشنی شما با استفاده منظم از بین می رود و می رود ، اما اگر به طور مناسب حفظ شود با گذشت زمان جمع می شود.

اگر هنگام پخت و پز یا نظافت مقداری چاشنی از دست دادید ، نگران نباشید ، قابلمه شما خوب است. با کمی روغن پخت و پز و اجاق گاز می توانید به سرعت و به راحتی ادویه خود را تمدید کنید.

 

چگونه تابه چدنی خود را مزه دار کنیم

دستورالعمل چاشنی نگهداری:

چاشنی نگهداری باید بطور منظم بعد از پخت و پز و تمیز کردن انجام شود. نیازی نیست که هر بار این کار را انجام دهید ، اما این بهترین روش و به ویژه بعد از پخت و پز با موادی مانند گوجه فرنگی ، مرکبات یا شراب و حتی گوشت هایی مانند بیکن ، استیک یا مرغ مهم است ، زیرا این مواد اسیدی هستند و برخی از ادویه های شما را از بین می برند.

مرحله 1.  ظروف یا ظروف چدنی خود را روی مشعل اجاق گاز (یا منبع گرمایی دیگر مانند کوره یا آتش سوزی) با حرارت ملایم به مدت 5-10 دقیقه گرم کنید.

مرحله 2.  یک براق نازک از روغن را روی سطح پخت پاک کنید و 5-10 دقیقه دیگر گرم کنید ، یا تا زمانی که روغن خشک به نظر برسد. این به شما کمک می کند تا سطح پخت و پز مناسب و نچسب داشته باشید و در هنگام نگهداری از ماهی تابه محافظت شود.

 

دستورالعمل های کامل چاشنی:

اگر یک ظرف پخته شده فصلی از ما سفارش دهید ، این فرآیند دقیق ماست. هر قطعه را با دست با 2 لایه روغن نازک مزه دار می کنیم. ما توصیه می کنیم از روغنی با دود زیاد مانند کلزا ، دانه انگور یا آفتابگردان استفاده کنید و مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1.  فر را با دمای 225 درجه فارنهایت گرم کنید. ماهی تابه را کاملاً بشویید و خشک کنید.

مرحله 2.  ماهی تابه را به مدت 10 دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید ، سپس با استفاده از محافظ مناسب دست با دقت آن را بردارید.

مرحله 3.  با یک پارچه یا حوله کاغذی ، یک لایه روغن نازک را به تمام ماهیتابه پخش کنید: داخل ، خارج ، دستگیره و غیره ، سپس تمام مواد اضافی را پاک کنید. فقط یک براقیت جزئی باید باقی بماند.

مرحله 4.  ماهی تابه را مجدداً درون فر بگذارید ، وارونه. دما را به مدت 1 ساعت تا 475 درجه فارنهایت افزایش دهید.

مرحله 5.  فر را خاموش کرده و بگذارید قبل از درآوردن ظرف ، خنک شود.

مرحله 6.  این مراحل را تکرار کنید تا لایه های اضافی چاشنی اضافه شود. ما 2-3 لایه چاشنی را توصیه می کنیم.


زمان ارسال: 10-20-20 آوریل