• כרזה על מוצר

פיצה מחבת צמחונית

שיטה:

 1. בקערה קטנה מוסיפים את המים החמים ואת השמרים היבשים הפעילים ומערבבים לאיחוד. תן לזה לשבת במשך 10 דקות בזמן שהשמרים מתמוססים.

 2. לאחר ההמסה, בקערה גדולה שלבו את הקמח, המלח, הסוכר, השמן והשמרים והמומסים המומסים. מערבבים אותו היטב עם מזלג ליצירת בצק דביק.

 3. מניחים את הבצק לקערה נקייה. במהלך השעה הבאה, בצע 4 סטים של מתיחות וקיפולים, סט אחד בכל רבע שעה. מתיחה וקיפול זה כאשר לוקחים צד של כדור הבצק ומותחים אותו למעלה ומקפלים אותו על עצמו. עבור כל סט, מותחים את הבצק ומקפלים אותו מעל 4 פעמים, והופכים את הקערה רבע סיבוב בכל פעם. השתמש בידיים רטובות בעת ביצוע הקיפולים מכיוון שהדבר עוצר את הבצק שנדבק לאצבעותיך. לאחר השלמת הקיפולים, מכסים את הקערה בצלחת ומכניסים למקרר למשך 5 שעות לפחות, או למשך הלילה.

פיצה שלמה_כיכר_LR_300x300
pizza_fold_elien_lewis_low_res_large

הכנת פיצה

1. מזלפים מחבת של 30 ס"מ עם חצי כף שמן זית.

2. הוציאו את הבצק מהמקרר והניחו אותו במחבת. מזלפים את חלקו העליון של הבצק בכף שמן זית נוספת. השתמש באצבעותיך כדי לדחוף את הבצק למחבת כך שהוא מכסה את כל המשטח התחתון. וודאו שכל הבצק מצופה בשמן זית. אם הבצק ממשיך לקפוץ לאחור בזמן שאתה לוחץ אותו החוצה, תן לו לשבת בטמפרטורת החדר למשך 10 דקות לפני שתנסה שוב. עכשיו תנו לבצק להוכיח 45 דקות במרחב חם.

פיצה_בצק_נמוך_הגדול

3. בזמן שהבצק הוא הגהה, גרוס או קוצץ את כל הכרישה דק, במיוחד את ירקות הכרישה הקשוחים יותר. מחממים מחבת או מחבת על אש בינונית ומוסיפים 1-2 כפות שמן זית. מוסיפים את הכרישה הגרוסה וחצי כפית המלח. קולים את הכרישה במשך 10 דקות, תוך ערבוב קבוע כשהכרישה מתרככת. באמצע זמן הבישול הכרישה מוסיפים את השום הכתוש, הטימין הטרי וכף מיץ הלימון. מתבלים בפלפל ותוספת מלח במידת הצורך וטעם.

4. גרסו את נבטי הבריסל לרצועות וקצצו בערך את העגבניות המיובשות. זורקים את הנבטים עם 1/2 כף שמן זית, גרידת הלימון וחצי כפית מלח. הניחו אותם בצד.

5. לאחר שהבצק הסתיים בהגה, חממו את התנור ל -220 מעלות צלזיוס (אפיית מאוורר 200 מעלות צלזיוס). מפזרים על הבצק ½ כוס גבינת מוצרלה מגוררת. מוסיפים על הכרישה ומורחים אותם באופן שווה. מסדרים את נבטי הבריסל והעגבניות המיובשות מעל הכרישה. למעלה עם חצי כוס גבינת המוצרלה הנותרת וגבינת הפרמזן.

6. אופים את הפיצה בתנור על גבי רשת תחתונה, במשך כ-16-18 דקות עד שהחלק העליון זהוב והתחתית מבושלת ופריכה. לאחר הוצאת הפיצה מהתנור יש להעביר מיד סכין לאורך שפת המחבת בכדי להפסיק את הגבינה שנדבקת לדפנות. ואז אתה יכול להרים את החלק התחתון של הפיצה החוצה בעזרת מרית כדי לבדוק שהתחתית זהובה.

7. שמים את הפיצה החמה עם טימין טרי במיוחד, פורסים ומגישים כשהיא חמה.


זמן פרסום: 13 ביולי 13-20