• כרזה על מוצר

b24722bd7d8daaa2f02c4ca38ed95c82_original1

מהו תיבול ברזל יצוק?

תיבול הוא שכבת שומן או שמן מוקשה (מפולמר) שנאפה על גבי משטח הברזל היצוק שלך כדי להגן עליו ולהבטיח ביצועי בישול ללא טפלון. פשוט כמו זה!

התיבול הוא טבעי, בטוח ומתחדש לחלוטין. התיבול שלך יבוא וילך עם שימוש קבוע אך בדרך כלל יצטבר לאורך זמן, כאשר הוא מתוחזק כראוי.

אם אתה מאבד מעט תבלינים בזמן בישול או ניקוי, אל תדאג, המחבת שלך בסדר. תוכלו לחדש במהירות ובקלות את התיבול במעט שמן בישול ותנור.

 

כיצד לתבל את מחבת הברזל היצוק שלך

הוראות לתיבול תחזוקה:

יש לבצע תיבול תחזוקה באופן קבוע לאחר הבישול והניקוי. אתה לא צריך לעשות את זה כל פעם, אבל זה שיטות עבודה מומלצות וחשוב במיוחד לאחר בישול עם מרכיבים כמו עגבניות, הדרים או יין ואפילו בשרים כמו בייקון, סטייק או עוף, מכיוון שאלה חומציים ויסירו חלק מהתיבול שלך.

שלב 1.  חממו את המחבת או כלי הבישול מברזל יצוק על מבער הכיריים (או מקור חום אחר כמו גריל או אש מריחה) על אש קטנה למשך 5-10 דקות.

שלב 2.  נגב ברק שמן דק על משטח הבישול וחמם עוד 5-10 דקות, או עד שהשמן נראה יבש. זה יעזור לשמור על משטח בישול מתובל היטב ללא הידבקות ולהגן על המחבת במהלך האחסון.

 

הוראות תיבול מלאות:

אם אתה מזמין מאיתנו מחבת מנוסה, זה התהליך המדויק בו אנו משתמשים. אנו מתבלים כל חתיכה ביד בשתי שכבות שמן דקיקות. אנו ממליצים להשתמש בשמן בעל נקודת עשן גבוהה כגון קנולה, ענבים או חמניות, ולבצע את השלבים הבאים:

שלב 1.  חממו את התנור ל -225 מעלות צלזיוס. שטפו וייבשו את המחבת לחלוטין.

שלב 2.  הכנס את המחבת שלך לתנור שחומם מראש למשך 10 דקות, ואז הסר אותו בזהירות בעזרת הגנת ידיים מתאימה.

שלב 3.  בעזרת מטלית או מגבת נייר, פרשו שכבה דקה של שמן על כל המחבת: בפנים, בחוץ, בידית וכו ', ואז נגבו את כל העודפים. צריך להישאר רק ברק קל.

שלב 4.  הכניסו את המחבת לתנור, הפוך. הגדל את הטמפרטורה ל 475 מעלות צלזיוס למשך שעה.

שלב 5.  כבה את התנור והניח למחבת שלך להתקרר לפני שתסיר אותה.

שלב 6.  חזור על שלבים אלה כדי להוסיף שכבות נוספות של תיבול. אנו ממליצים על 2-3 שכבות תיבול.


זמן פרסום: אפריל-10-2020