• כרזה על מוצר

מה לחפש כשקונים את התנור ההולנדי הטוב ביותר

כאשר אתה קונה תנור הולנדי, תחילה תרצה לשקול את הגודל המתאים ביותר לצרכים שלך. גדלי הפנים הפופולאריים ביותר נעים בין 5 ל -7 ליטרים, אך תוכלו למצוא מוצרים קטנים עד 3 ליטרים או גדולים כמו 13. אם אתם נוטים להכין ארוחות חג גדולות עם הרבה זמש למשפחה המורחבת שלכם, עשוי תנור הולנדי גדול יותר לשרת אותך טוב. רק קחו בחשבון שסירים גדולים יותר יהיו כבדים למדי (במיוחד כשהם מלאים באוכל).

אם כבר מדברים על משקל, תנורים הולנדים אמורים להיות בעלי קירות עבים, אז אל תרתעו ממוצרים שנראים קצת כבדים. ייתכן שתראה גם תנורים הולנדיים עגולים לעומת סגלגלים, והאפשרות הטובה ביותר כאן תלויה באופן שאתה מתכנן להשתמש בהם. אם אתם מבצעים הרבה בישול או טיגון תנור בכיריים, הקפצה והשחמה, הישארו עם דגם עגול, מכיוון שהוא יתאים טוב יותר למבער. כמה דגמים עגולים הם מה שמכונה "תנורים הולנדים כפולים", שם המכסה עמוק מספיק בכדי להשתמש במחבת!

לבסוף, בדרך כלל עדיף לבחור תנור הולנדי קצר וחזק, ולא כזה רזה וגבוה יותר (אם כי תנור הולנדי כפול בדרך כלל יהיה מעט גבוה יותר מתנור הולנדי רגיל). למה? קוטר רחב נותן לך יותר שטח פנים לאוכל חום, וזה יכול גם לחסוך לך זמן על ידי בישול או טיגון מרכיבים מהר יותר.

קראנו עשרות ביקורות עבור כל מוצר, השווינו מחירים ומפרט מוצר וכמובן ששאבנו מאפיית חוויות מטבח הבדיקה שלנו. לא משנה צרכיך, אתה בטוח תמצא את התנור ההולנדי הטוב ביותר באתר זה, אותו נעדכן באופן קבוע.

 gg7131


זמן פרסום: 13 ביולי 13-20