• Banner nantu à u pruduttu

Durante i ghjorni passati, Zhengzhou, Xinxiang, Kaifeng è altri lochi in a Pruvincia di Henan anu patutu piove assai forti. Stu prucessu hà mostratu e caratteristiche di grandi precipitazioni accumulate, lunga durata, forti precipitazioni à breve termine, è estremi prominenti. L'Osservatoriu Meteorologicu Centrale prevede chì u centru di e forti precipitazioni si move versu u nordu, è ci seranu sempre piove forti o strasurdinariamente forti in parte di u nordu di Henan è di u sud di Hebei. Si prevede chì sta girata di precipitazioni si debiliti pocu à pocu dumane (22nd) notte.

Questa forte precipitazione in Zhengzhou hà purtatu assai inconvenienti è perdite à a produzzione è a vita di e persone. Diverse squadre di soccorsu è di soccorsu si battenu in prima linea di prevenzione di inundazioni è di soccorsu in disastru, è ci sò ancu parechje persone per e strade è e cumunità di a cità, chì facenu u megliu per mandà calore à quelli chì anu bisognu.

Dinsen hà preparatu a merce in anticipu, hà fattu un inventariu abbastanza è hà pigliatu precauzioni in anticipu. Per piacè, siate sicuru chì i nostri clienti ponu passà ordini.
piova


Tempu di posta: Jul-22-2021