• Sepanduk mengenai produk

Selama beberapa hari terakhir, Zhengzhou, Xinxiang, Kaifeng dan tempat-tempat lain di Provinsi Henan mengalami hujan lebat. Proses ini menunjukkan ciri-ciri hujan terkumpul yang besar, jangka masa panjang, hujan jangka pendek yang kuat, dan keadaan ekstrem yang menonjol. Observatorium Meteorologi Pusat meramalkan bahawa pusat hujan lebat akan bergerak ke arah utara, dan masih akan ada hujan lebat atau luar biasa di bahagian Henan utara dan Hebei selatan. Dijangkakan bahawa putaran hujan ini secara beransur-ansur akan melemah pada hari esok (22) malam.

Hujan lebat di Zhengzhou ini telah membawa banyak kesulitan dan kerugian kepada pengeluaran dan kehidupan masyarakat. Berbagai pasukan penyelamat dan pasukan penyelamat bertempur di barisan depan pencegahan banjir dan bantuan bencana, dan ada juga banyak orang di jalanan dan komuniti kota, melakukan yang terbaik untuk mengirim kehangatan kepada mereka yang memerlukan.

Dinsen telah menyiapkan barang terlebih dahulu, telah membuat persediaan yang mencukupi, dan telah mengambil langkah berjaga-jaga terlebih dahulu. Yakinlah bahawa pelanggan kami boleh membuat pesanan.
hujan


Masa pengeposan: 22 -20-20 Jul