• بنر درباره محصول

هنگام خرید بهترین فر هلندی به دنبال چه چیزی باشید

در هنگام خرید اجاق گاز هلندی ، ابتدا می خواهید بهترین اندازه را برای نیازهای خود در نظر بگیرید. محبوب ترین اندازه های داخلی بین 5 تا 7 ليتر است ، اما شما مي توانيد محصولاتي به اندازه 3 ليتر يا بزرگتر از 13 ليتر را پيدا كنيد. خوب خدمت شما فقط بخاطر داشته باشید که قابلمه های بزرگتر بسیار سنگین خواهند بود (مخصوصاً وقتی پر از غذا باشند).

صحبت از وزن است ، فر قرار است اجاق های هلندی دارای دیواره های ضخیمی باشند ، بنابراین از محصولی که به نظر می رسد کمی سنگین است ، اجتناب نکنید. ممکن است اجاق های هلندی گرد در مقابل بیضی را نیز مشاهده کنید و بهترین گزینه در اینجا به نحوه استفاده از آن بستگی دارد. اگر زیاد در اجاق گاز طبخ می کنید یا سرخ می کنید ، تفت می دهید و قهوه ای می شود ، یک مدل گرد بچسبانید ، زیرا بهتر روی مشعل قرار می گیرد. بعضی از مدلهای گرد همانهایی هستند که "اجاق های دوتایی هلندی" نامیده می شوند ، جایی که درب آنها به اندازه کافی عمیق است و می توان آنها را به عنوان ماهی تابه استفاده کرد!

در آخر ، به طور کلی بهتر است یک اجاق گاز هلندی کوتاه و لاغر انتخاب کنید ، نه یک اجاق لاغر و بلند (هر چند اجاق گاز دوتایی هلندی معمولاً کمی بلندتر از اجاق گاز معمولی هلندی باشد). چرا؟ قطر وسیع فضای داخلی بیشتری برای غذای قهوه ای به شما می دهد و همچنین می تواند با پخت سریع یا سرخ کردن سریعتر باعث صرفه جویی در وقت شما شود.

ما ده ها نظر برای هر محصول خواندیم ، قیمت ها و مشخصات محصول را مقایسه کردیم و البته از تجربیات پخت و پز آشپزخانه خود استفاده کردیم. بدون توجه به نیاز شما ، مطمئناً بهترین اجاق گاز هلندی را در این وب سایت پیدا خواهید کرد ، که بطور مرتب به روز خواهیم کرد.

 gg7131


زمان ارسال: 13-20 ژوئیه