• Banner nantu à u pruduttu

th

Seguitate sti cunsiglii di cucina per avè u dirittu ogni volta.

SEMPRE PRECALENTI

Preriscaldate sempre a vostra padella per 5-10 minuti à BASSA prima di aumentà u calore o d'aghjunghje qualchì alimentu. Per pruvà se a vostra padella hè abbastanza calda, lampate alcune gocce d'acqua in questu. L'acqua duveria sciappà è ballà.

Ùn precalentate micca a vostra padella à calore mediu o altu. Questu hè assai impurtante è si applica micca solu à a ghisa ma ancu à i vostri altri stuvigli di cucina. Cambiamenti rapidissimi di temperatura pò fà chì u metallu si disturbi. Cumincià à un paràmetru di bassa temperatura è vai da quì.

U preriscaldamentu di i vostri stuvigli di cucina in ghisa assicurerà ancu chì i vostri cibi colpiscinu una superficia di cucina ben riscaldata, chì l'impedisce di appiccicà è aiuta in a cucina antiaderente.

INGREDIENTI MATERIA

Vulerete aduprà un pocu d'oliu in più quandu si cucina in una nova padella per i primi 6-10 cuochi. Questu aiutà à custruisce una basa più forte di staghjunamentu è impedisce chì i vostri alimenti si appicchinu mentre a vostra staggione cresce. Una volta chì avete custruitu a vostra basa di staghjunamentu, truverete chì duverete pocu o micca oliu per impedisce di attaccà.

Ingredienti acidici cum'è u vinu, a salsa di tomate sò aspre nantu à a staggione è sò megliu evitati finu à chì a vostra staggione sia ben stabilita. À u cuntrariu di a cridenza pupulare, a pancetta hè una terribile scelta per cucinà prima in una nova padella. A pancetta è tutte l'altre carni sò assai acide è elimineranu u vostru cundimentu. Tuttavia, ùn v'inchietate se perde qualchì cundimentu, pudete facilmente tuccallu dopu. Scuprite e nostre istruzzioni di cundimentu per più nantu à questu.

MANIPULAZIONE

Attentu à toccu u manicu di a padella. U nostru cuncepimentu innovativu di maniglia rimane frescu più longu chè l'altri nantu à e fonti di calore aperte cum'è a vostra stufa o grill, ma finiscerà sempre caldu. Sè stai cucinendu in una fonte di calore chjusa cum'è un fornu, una griglia chjusa o sopra un focu caldu, a to maniglia sarà calda è duverete aduprà una prutezzione adatta di e mani quandu u manipule.


Tempu di posta: Apr-10-2020