• Banner e uiga i oloa

th

Mulimuli i nei kuka fesoasoani e faasaʻo ai i taimi uma.

TUMAU PAIA I taimi uma

Faʻamamaina muamua lau lapisi mo le 5-10 minute ile LOW aʻo leʻi faʻateleina le vevela pe faʻaopopo ni meaʻai. Ina ia faʻataʻitaʻia pe a fai o lau vevela ua lava vevela, faʻapipiʻi i totonu ni nai mataua o le vai. O le vai e tatau ona sizzles ma siva.

Aua le faʻamamaina lau kesi i luga o le vevela poʻo le maualuga vevela. E taua tele lea ma e faʻaaoga e le gata ile lafo uʻamea ae i isi au mea kuka foi. O le vave tele o suiga ile vevela e mafai ai ona afaina le uʻamea. Amata ile tau maualalo ole vevela ma alu ese mai iina.

O le faʻamafanafanaina o au mea kuka uʻamea o le a mautinoa ai foi o au meaʻai na lavea i luga o le kukaina o vevela, lea e puipuia ai mai le pipiʻi ma fesoasoani i kuka e le o ni laʻau.

TELEGA FUA

E te manaʻo e faʻaaoga sina suauʻu faʻaopoopo peʻa kuka i se laupepa fou mo le muamua 6-10 kuka. Ole mea lea o le a fesoasoani e fausia se faʻavae malosi o le faʻamanogiina ma puipuia au meaʻai mai le pipiʻi a o faʻalauteleina lou faʻamanogiina. O le taimi lava e te fausiaina ai lou faʻavae tulaga, oe o le a maua oe o le a manaʻomia sina mea e leai se suauʻu e puipuia ai le pipii.

O vailaʻau oona e pei o le uaina, tamato sosi e talatala i le faʻamanogiina ma e sili ona aloese mai ai seʻia faʻamautu lelei lau faʻamanogi E feteʻenaʻi ma talitonuga taatele, o le bacon o se filifiliga leaga e kuka muamua i se kaleti fou. Bacon ma isi aano o manufasi e sili ona acidic ma o le a aveʻese lau faʻamanogiina. Ae ui i lea, aua e te popole pe a fai e leiloa sau faʻalanuga, e faigofie ona e tago i ai i se taimi mulimuli ane. Siaki a matou faʻatonuga faʻatonuga mo nisi mea i lenei.

Gaoioiga

Faʻaeteete pe a e tago i le au o le lapisi. O a matou mamanu fou e umi se taimi e faʻamalulu ai nai lo isi i luga o le vevela e pei o lau ogaumu luga, ae o le a vevela lava mulimuli ane. Afai o loʻo e kukaina i totonu o se pupuni vevela pei o se ogaumu, o se ufiufi tapunia po o luga o se afi vevela, o lou au o le a vevela ma e tatau ona e faʻaaogaina lelei lima puipuia pe a tago e faʻamama ia.


Taimi Post: Ape-10-2020