• بنر درباره محصول

هفتم

این نکات مربوط به آشپزی را دنبال کنید تا هر بار درست شود.

همیشه پیش گرم کنید

همیشه قبل از افزایش حرارت یا افزودن مواد غذایی ، ماهی تابه خود را به مدت 5-10 دقیقه در پایین گرم کنید. برای آزمایش اینکه ماهی تابه شما به اندازه کافی گرم است ، چند قطره آب درون آن بریزید. آب باید جیر جیر کند و برقصد.

تابه خود را روی حرارت متوسط ​​یا زیاد از قبل گرم نکنید. این بسیار مهم است و نه تنها برای چدن بلکه برای سایر ظروف آشپزی شما نیز کاربرد دارد. تغییرات بسیار سریع دما می تواند باعث تاب خوردن فلز شود. با تنظیم درجه حرارت پایین شروع کنید و از آنجا بروید.

پیش گرم شدن ظروف چدنی شما همچنین اطمینان حاصل می کند که غذای شما به سطح پخت و پز گرم شده برخورد می کند ، که مانع از چسبیدن آن می شود و به پخت نچسب کمک می کند.

مواد مغذی اهمیت دارند

شما می خواهید هنگام پخت و پز در یک ظرف جدید برای 6-10 آشپز اول ، کمی روغن اضافی استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا پایه قوی تری از چاشنی ایجاد کنید و از چسبیدن غذای شما در اثر چاشنی جلوگیری می کند. هنگامی که پایه چاشنی خود را ایجاد کردید ، متوجه می شوید که برای جلوگیری از چسبیدن به روغن کمی و بدون نیاز خواهید داشت.

مواد اسیدی مانند شراب ، سس گوجه فرنگی در چاشنی ناهموار هستند و بهتر است تا زمانی که چاشنی شما ثابت شود ، از آنها اجتناب می شود. برخلاف تصور عمومی ، بیکن انتخاب وحشتناکی برای طبخ ابتدا در یک ظرف جدید است. بیکن و سایر گوشت ها بسیار اسیدی هستند و ادویه شما را از بین می برند. با این حال ، اگر مقداری چاشنی از دست دادید ، نگران نباشید ، بعدا می توانید به راحتی آن را لمس کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد ، به دستورالعمل های چاشنی ما مراجعه کنید.

رسیدگی

هنگام لمس دسته تابه احتیاط کنید. طراحی نوآورانه دستگیره ما بیش از سایرین در منابع حرارتی باز مانند صفحه اجاق گاز یا کوره شما خنک می ماند ، اما در نهایت داغ خواهد شد. اگر در یک منبع حرارتی بسته مانند اجاق گاز ، یک کوره بسته یا بیش از یک آتش داغ مشغول آشپزی هستید ، دسته شما داغ خواهد بود و هنگام استفاده از آن باید از محافظ مناسب دست استفاده کنید.


زمان ارسال: 10-20-20 آوریل