• כרזה על מוצר

ה

עקוב אחר טיפים אלה לבישול כדי להשיג את זה נכון בכל פעם.

תמיד מחממים

חממו תמיד את המחבת שלכם למשך 5-10 דקות ב- LOW לפני שתעלו את האש או הוסיפו אוכל כלשהו. כדי לבדוק אם המחבת שלך מספיק חמה, דלף לתוכה כמה טיפות מים. המים צריכים לרחוש ולרקוד.

אל תחמם את המחבת שלך על אש בינונית או גבוהה. זה חשוב מאוד וחל לא רק על ברזל יצוק אלא גם על כלי הבישול האחרים שלכם. שינויים מהירים מאוד בטמפרטורה עלולים לגרום לעיוות מתכת. התחל בהגדרת טמפרטורה נמוכה וצא משם.

חימום מראש של כלי הבישול מברזל יצוק גם יבטיח שהאוכל שלכם יפגע במשטח בישול מחומם היטב, מה שמונע ממנו להידבק ומסייע לבישול שאינו מקל.

ענייני מרכיבים

אתה רוצה להשתמש במעט שמן נוסף בבישול במחבת חדשה עבור 6-10 הבישולים הראשונים. זה יעזור לבנות בסיס חזק יותר של תיבול ולמנוע מהאוכל שלכם להידבק עם התבנית. לאחר שבניתם את בסיס התיבול שלכם, תגלו שתצטרכו מעט שמן ללא שמן בכדי למנוע הידבקות.

מרכיבים חומציים כמו יין, רוטב עגבניות הם מחוספסים בתיבול, וכדאי להימנע מהם עד שהתיבול שלכם מבוסס היטב. בניגוד לאמונה הרווחת, בייקון הוא בחירה איומה לבשל תחילה במחבת חדשה. בייקון וכל שאר הבשרים חומציים מאוד ויסירו את התבלינים שלך. עם זאת, אל דאגה אם תאבד מעט תבלין, תוכל לגעת בזה בקלות אחר כך. עיין בהוראות התיבול שלנו לקבלת מידע נוסף בנושא זה.

טיפול

היזהר בעת נגיעה בידית המחבת. עיצוב הידית החדשני שלנו נשאר קריר יותר מאחרים במקורות חום פתוחים כמו כיריים או גריל, אך בסופו של דבר הוא עוד יתחמם. אם אתה מבשל במקור חום סגור כמו תנור, גריל סגור או מעל לאש חמה, הידית שלך תהיה חמה ועליך להשתמש בהגנה נאותה על היד בעת הטיפול בה.


זמן פרסום: אפריל-10-2020